Dag 7 zondag 3-5-2015 Noailles - Epone 73 km totaal 672 km

3 mei 2015 - Épône, Frankrijk

Na een rit van 73 km zijn we  in  Epone aangekomen. Het stadje ligt aan de Seine op ca. 70  km van Chartres. Alles is goedgegaan, veel klimwerk tot wel 10 %, wel veel regen en wind met als voordeel dat de conditie groeiende is.  Misschien nog leuk om te vertellen dat we na zeven dagen onderweg te zijn, de techniek om vanaf de fiets te plassen nog steeds niet onder de knie hebben, vandaar dat we bij hoge nood af en toe langs de weg gaan staan (zie foto van plassen in de Rue de La Liberte).

*** Naast het potje plassen **

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rob:
    3 mei 2015
    We fietsten door de landbouwgrond van Frankrrijk. AF en toe doemde een mooi dorpje achter de gele velden op. Een lunch hebben we niet te pakken gekregen..alles gesloten. SNELLE Jelle bood uitkomst !!
  2. Jet en Jeroen:
    3 mei 2015
    Ben maar voorzichtig dat je .. niet tussen de spaken komt! aldus Jeroen
    Knap hoor, met regen en tegenwind nog lekker doorfietsen! aldus Jet
  3. Marijke:
    4 mei 2015
    na de eerste week hebben jullie al van alles meegemaakt en vooral het ritme te pakken gekregen. knap dat je van een tegenvaller als veel wind en regen toch het positieve inziet, nl. dat daardoor de conditie groeiende is! ook laat het zien dat de geest en de moraal zeer hoog is! in ieder geval gaan jullie als een trein! ik hoop dat de rest van de tocht ook zo voorspoedig gaat!
    zet hem op jongens; jullie kunnen het!!
  4. Steffy:
    4 mei 2015
    Rob & Cor, wat gaan jullie goed! Heel veel succes en hopelijk fietsen jullie het mooie weer tegemoet :)
  5. Han Verkuijlen:
    4 mei 2015
    Oefening baart kunst. Wanneer jullie in Compostella aankomen, heb je deze handigheid vast onder de knie. Alleen een ander plekje moet kiezen. Kalksteen kan niet zo goed tegen pies.
    Zo te lezen gaat het jullie voor de wind en schiet 't lekker op. Houden zo. Maar vergeet niet op gezette tijden af te stappen en vanaf een terras de wereld te aanschouwen. Bonne route!
  6. Peter en Berdie:
    4 mei 2015
    Met een gemiddelijke afstand van 96 km prima op weg. Maar inderdaad plassen tegen een historisch Pand, ik weet niet. bedankt voor jullie berichten , leuk om te volgen Gr. Peter
  7. Yb de Rooij:
    5 mei 2015
    Ach, plassen tegen een natuurstenen muur OM een (mooi ?) gebouw.
    Ik denk dat muur grotere problemen heeft gekend.
    De geschiedenis leert dat in die regio ook veel gevochten is door de geallieerden op weg naar Parijs ... een plasje moet kunnen, Rob. Òf was het Cor ?
  8. Arnold Reijnen:
    13 mei 2015
    Maar ondertussen lees ik nog niks over een echte storm. Op de camping waar we stonden eiste de storm minstens een luifel voorzover we dat konden zien.