Dag 8 Maandag 4-5-2015 Epone -Chartres 84 km Totaal 757

4 mei 2015 - Chartres, Frankrijk

We zijn nu aan onze tweede week begonnen.  Tijdens de lunch: een heerlijk  bruinstokbrood met ham, bij de kruidenier gehaald hebben we samen vastgesteld  dat het goed gaat. Waar we invloed op hebben , gaat goed.

We zijn beslist andere temperamenten, maar allebei goed in aanpassen

Heerlijk gefietst tussen de koolzaadvelden, de mooie dorpjes en de eindeloze graanvelden

Een verfrissend buitje het laatste uurtje richting Chartres. Een Compostela  stempel in de prachtige  kathedraal.  Twee bijzondere mensen ontmoet (hierover  later meer )

*** We steken kaarsjes voor onze naasten en de anderen**

1. Marga:
    4 mei 2015
    Heel leuk om iedere dag jullie verhaal te lezen. Ik heb bewondering voor jullie positieve manier van schrijven. Fijn dat jullie zo goed met elkaar door de bocht kunnen. Bon courage voor het vervolg.
  2. Hanneke:
    4 mei 2015
    Gust zou trots op je zijn Rob. Ook hij is naar Compostella gegaan samen met Do. Steek je daar een kaarsje voor ze op, namens mij. Bon voyage
  3. Jan Hendriks:
    5 mei 2015
    Mannen, goed te lezen dat de tocht probleemloos verloopt. Af en toe een verkoelend buitje, maar komende dagen kunnen de beenstukken af en kan er aan een mooie bruine teint gewerkt worden. Goede reis verder.
  4. Henk en gonnie:
    5 mei 2015
    Al 8 dagen onderweg en nog geen zadelpijn en ander "herenleed" ?Wij wensen jullie een hele mooie voortzetting van jullie tocht.groet vanuit Groesbeek van Henk en Gonnie.
  5. Rino:
    5 mei 2015
    Hee RobenCor, wat doen jullie het goed, bijna 800 km in 8 dagen, dat is toch een mooi moyenne. Heel leuk om jullie zo te volgen via deze reislogger met tekst en foto's. Wij zitten momenteel te kijken naar de lentebeelden en het is niet zo'n best weer, in Zwitserland en Oostenrijk regen en sneeuw, maar jullie fietsen gelukkig door Frankrijk. Vandaag en morgen kan er een buitje vallen, maar hoe dichter jullie bij de kust komen, hoe zonniger het wordt. Volgens de kaart lijkt het er op dat jullie ongeveer 1/3e gehad hebben, dat betekent mooi op schema. Succes verder, geniet er van en vergeet niet af en toe wat mooie foto's te maken.
  6. Hanna:
    5 mei 2015
    Hoi Rob en Cor wat goed van jullie je doen het echt goed.
    Leuk om jullie verhaal iedere dag te lezen.
    Hou vol hé
    Groetjes uut Veere