dag 6 zaterdag 2 mei Compiegne -Noailles 82 km gefietst

2 mei 2015 - Noailles, Frankrijk

Vanacht dus voor 't eerst in een Compostela Logement geslapen.Kost een tientje omdat we lid zijn van 't Genootschap van Compostela.

Tja.. dan vraag je je af wie 't hardst snurkt...jezelf kun je natuurlijk niet beoordelen..

Er waren nog andere gasten 'n vader met zijn zoon op weg naar Parijs en een Belgische dame die ook vrijdag jarig is. . We hebben elkaars verhalen gehoord, bijzondere gesprekken !

Vandaag was een prima fietsdag en ik (Rob) weet nu wat klimmen is: omhoog,omhoog steeds maar omhoog, nog een bocht..gewoon blijven fietsen in een lage versnelling. Trainen voor de Pyreneeën!

Niet altijd makkelijk om een slaap adres  te vinden. Nu een hotel aan de oude route national

*** Met goede moed ga ik de zestig tegemoet **

1. Bernard Aalbers:
    Hoi Rob en Cor.
    Goed te lezen dat alles naar wens verloopt. Na de aanloop zal het zware werk in de komende weken wel komen en zal het aantal kilometers per dag wel worden aangepast.
    Blijf er in ieder geval van genieten.
    Groetjes
    Bernard
  2. Han Verkuijlen:
    2 mei 2015
    Zo'n hotelletje aan de oude RN heeft ook wel iets. Maar al lezende gaat het voorspoedig! Tja, heuvels, stijgen en dalen dat hoort erbij en dan pas je je tempo aan. Dagje eerder of een dagje later bij Jacobus moet toch kunnen. Geniet van de reis en van de mensen die jullie ontmoeten! Met die ervaringen halen jullie Compostella zeker.
  3. Rini:
    2 mei 2015
    Leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van jullie reis.
    Met "ups and downs" zowel je gevoel als het landschap.
    Fijn om te lezen dat het voorspoedig gaat.
    We wensen jullie sterkte en veel plezier. We blijven jullie volgen.
    Groeten uit Groesbeek- Marian en Rini Cillessen
  4. Peter en Wilma:
    3 mei 2015
    Geweldig om te horen hoe jullie bezig zijn de vele kilometers te verslinden en hoe goed het gaat. Geniet ervan!
  5. Annie van Puijenbroek:
    3 mei 2015
    Ja Rob, omhoog fietsen, dat is zwaar, maar als je boven bent, kun je heerlijk naar benden scheuren
    Nog heel veel plezier, en zet hem op!