Dag 5 vrijdag 1 mei 2015 Bony - Compiegne 105km totaal 514 km

2 mei 2015 - Noailles, Frankrijk

Het was vandaag een druilerige dag, met in eerste instantie als hoogtepunt de twee wentelteefjes (Franse naam pain perdu) bij het  ontbijt. Overal hingen de vlaggen uit, vanwege onze doortocht dachten wij, maar het was vanwege1 mei-viering (dag van de arbeid). Wat later op de dag beleefden we toch nog een tweede hoogtepunt, er werd voor ons geapplaudisseerd. Al met al toch nog een mooie dag.

*** Na gedane arbeid is het goed fietsen **

1. Nel:
    3 mei 2015
    Zo, dat schiet wel op! Zelfs met klimmen nog steeds 82 km erbij op de kilometerteller.
    Hoop dat jullie vandaag mooi fietsweer hebben gehad, en weer hebben kunnen genieten van de omgeving, van de andere pelgrims.
    Petje af voor jullie!
  2. Ria van ooijen:
    9 mei 2015
    Met plezier jullie belevenissen gelezen, ongelooflijk dat jullie nog geen spierpijn hebben blijkbaar hebben jullie een uitstekende conditie, petje af!
    Een groet uit Nijmegen
  3. Arnold Reijnen:
    13 mei 2015
    Natuurlijk waren die vlaggen ook voor jullie. Jullie waren keihard aan het werk op de dag van de arbeid.