Dag 36 Maandag 1 juni 2015 Vinos - Santiago de Compostela
Foto’s 1 - 14 van 14 |
-

SUPER ONTBIJT VOOR DE FIETSENDE mannen
-

HULDE AAN MIJN FIETSENMAKER W J van Buuren. ..geen enkele lekke band, of andere schade !!!!
-

ZIJN die nu citroenen ?
-

KLEINSCHALIG
-

BRUG naar Compostela
-

FIETSEN ( ONZE Rijpaatden) inleveren
1 reactie -

EINDSTAND : 2806
-

Wijn ook bij de keuterboertjes
-

Mooi begin van de laatste dag
-

Het was nog lang onrustig in Santiago de Compostela
-

GEEN tekst bij deze foto
-

Opnieuw mooi plaatje onderweg
1 reactie -

Echt Spaans huisje
-

Veel keuterboertjes onderweg
1 reactie


- Ger Steendijk: inspiratie gekregen?
- Roel: :)
- Robert Steendijk: Nee ik heb geen AI gebruikt...…
- Marga: Heel beeldend beschreven,…
- Ger Steendijk: Poëtische beschrijving Rob.…
Alle reacties »