6 mei 2015 - Vendôme, Frankrijk
Vaak kwamen we vandaag over de LOIRE. ( niet te verwarren met de Loire ) Een prachtig snelstromend riviertje
Deze foto werd gemaakt op 6 mei 2015 in Vendôme, Frankrijk met een Samsung GT-I9195.
- Ger Steendijk: inspiratie gekregen?
- Roel: :)
- Robert Steendijk: Nee ik heb geen AI gebruikt...…
- Marga: Heel beeldend beschreven,…
- Ger Steendijk: Poëtische beschrijving Rob.…
Alle reacties »